MUzik DiHatiKu...

Thursday, January 15, 2009

aku ni sebenarnya "universal muziker"...eh ada ker perkataan camni??? takpe lah ea..aku ni tak pawer BM...selalu jugak fly kelas mase skola dulu(don't do this)..hehehe...tapi sekarang da berubah..aku sedar pelajaran memang penting la...

eh aku neh?!...nak ceramah lak..hehe..takde saje nak bagitau..aku ni suke sume genre muzik..ni aku ada muzik video untuk korang sume..

ni band indie..aku harap sume budak kat luar tu, support la...local band camni...best gak..sebenanya ada banyak..tapi ni yang aku suke...sape nak dengar yang lain, komen la...nanti aku bole carikan..

eh lupe pula nak bagitau name band ni..ESTRELLA nama diberi...solo die pon kiut...hehehe...

HIDUP INDIE! INDIE BOLE!

0 pesanan kepada aku:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...