TARIKH PENTING!

Friday, December 23, 2011

12 DECEMBER 2011..bagi aku tarikh yang amat bermakna bagi diri aku..tarikh dimana, aku menjadi seorang paksu..oke, xde lah bermakna sangat sebab masok ni, dah sebelas kali aku jadi paksu..

tapi, aku pelik jugak sebab anak buah aku yang kesebelas ni macam aku excited lebih..hal ini mungkin disebabkan oleh hubungan adik-beradik aku dengan akak aku ni yang agak rapat sikit..

sehari sebelum aku membalikkan diri ke KUALA PILAH, malamnya tu aku dengan machonye melangok sensorang kat dataran pahlawan melaka untuk mencari hadiah untuk si comel aku yang kesebelas ni..

ok sekian bai~~

p/s: gua dah tua siot!

1 pesanan kepada aku:

Bobo iMBobo said...

nnt klau ade gmbr kasi upload skit..mesti comel hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...