Hapepasal?!

Tuesday, February 7, 2012

sebentar tadi, gua terasa nak usha-usha post gua yang lame-lame tu. Saje nak bace-bace balik ape yang gua melalut selama ni. Yela, kena lah dengan tujuan asal gua ber-BLOG, bukan untuk menjadi RETIS mahupun PENGAUP KEUNTUNGAN semata tetapi, hanya sekadar untuk dijadikan satu medium untuk gua imbau kembali kenangan dahulu *lagu blues berkumandang*

alah, lagipun gua tahu kemampuan gua dimana. Setakat gaya penulisan gua ni, memang tak bole pegi jauh lah, tapi gua tahu masing-masing ade kelebihan tersendiri *masih mempunyai niat untuk jadi retis dan pengaup keuntungan! HAHA*

ok, niat tu memang ade, sape yang tak hendak. Tapi, serius niat asal gua adalah yang seperti gua tulis kat perenggan dua satu tadi, sila cari sendiri sebab gua malas nak taip semula mahupun kopipes.

tapi, mase gua usha-usha post-post yang lelama tu, gua dapati bahawa 65% post-post yang gua buat dahulu tak boleh nak bukak lansung! dan gua macam  -____-

arghhhhH! apesal ni!?

Lalu, gua dengan macho dan coolnye men-CHECK la sebab dan musabab berlakunya kejadian seperti diatas tadi.....

dan keputusannya adelah......... *bunyi drum*

PUNCA KEJADIAN MASIH BELUM DIKENALPASTI!

gua sedih dan berlalu pergi......



p/s: gua yakin, ia adelah disebabkan oleh idea yang tak berapa bernas gua melakukan penukaran URL blog gua yang beroperasi pada tahun lepas.... =.="

0 pesanan kepada aku:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...