#1 REFLEKSI ISU

Wednesday, May 9, 2012

assalamualaikum semua..

log in pesbuk, tengok timeline, pap! keluar satu bideo yang gua yakin ramai yang dah tengok. bideo mengenai penderaan bayi yang kene pukul dengan bantal secara 'hardcore' tu.

pertama sekali yang menjadi persoalan dalam benak otak gua ni, "KENAPA BEGITU"

kedua, "KENAPA BUKAN BEGINI?"

SOALAN PERTAMA gua tu berkait dengan si perakam bideo tersebut. KENAPA DIA RAKAM? haaaa..... kalau lu orang prasan lah kan, si perakam asyik sebut, "Dah lah tu Senah (bukan nama sebenar).."

SOALAN KEDUA gua pula berkait dengan, si perakam juga. gua tak tahu lah, si perakam atau ada orang lain dalam situasi tu yang berkata camtu, namun mengapa bantuan tidak dihulurkan? tak mampu? haaaaaa... nah, seribu tapak kaki gua hulurkan untuk lu bai!

SOALAN SETERUSNYA, gua tak tahu lah ape nenek jin mana yang rasuk si SENAH (bukan nama sebenar..) tu sampai sanggup la buat gitu kan. ermmmm...
mungkin ade masalah PMS kot.

p/s: gamba kamping kat PAHANG tu gua tak dapat upload sebab personal prob...




0 pesanan kepada aku:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...