Riang Itu Saye...

Friday, March 27, 2009

ermm...akhirnya...aku dengan member baik aku tu sudah ok balik...alhamdulillah la setakat ni...terima kasih dekat al milangi sebab bagi komen dekat aku...then, sorang lagi member aku yang satu lagi ni suruh aku mintak maaf dekat die...kalau ikut kan hati aku, malas. mampos la! peduli hape aku!


Tapi, nabi pon sayang kan umat die...time nabi nak wafat pon die still ingat umat die. "umati...umati...umati..." hah! baginda cakap camtu...wooo...sebak dada aku...so, aku amek keputusan untuk mintak maaf...



so, dekat sini aku dapat satu pengajaran...biar la orang buat pape jahat dekat kite pon, tapi kite harus sabar and maaf kan saje orang itu...lelebih lagi member baik kite sendiri...betol tak? 


buat ape nak dendam dendam dengan orang.. jangan ingat kite duduk dekat dunia ni sume orang suke dekat kita. mesti ada punye yang tak suke. konpom! 


so, kalau kite amalkan forgive n forget, insyallah ok! hehehe=)

2 pesanan kepada aku:

al_milangi said...

salam..
em afeb,aku juz bgi cadangan je 2..
TAHNIAH!!! ko dah amik keputusan yg TERBAIK..
ape yg ko cakap tu mmg btol..
nak rsekemanisan IMAN, cintailah semua orang, kerana Allah..
InsyaAllah hidup akan BAHAGIa..

Lelaki Ini said...

hehe...tankz daus...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...