sekali lagi?!

Wednesday, March 9, 2011

pepagi lagi kelas digit. belajar bab baru. dan seperti biasa. rutin kemestian aku. TAK PAHAM! hehe..
yela, belajar sekali mane bole teros dapat kan? kan? kan?

then, die bagi markah test digit ritu. ermm.. ok je la. bukan seperti yang aku jangka. takpe next time cube lagi.

sambung balik belajar.........

tengah-tengah syok belajar digit, tibe lect tu dengan muke selamba dan tak bersalah berkata, minggu depan ade test.

dan aku macam, ape?! hbbkfbasd#%^*&*%!

die tak tahu erti rehat ke dalam hidup ini. maksud aku, erti hidup bagi student la.
ok memang student kerja die BELAJA saja. tapi, minggu lepas baru je test.. eeee.... grrrrrr....

takpe, hidup harus diteroskan..

oh! tidak~~

p/s: ape lagi la bala menimpa test aku lagi ni....

0 pesanan kepada aku:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...