Menguap banyak..

Friday, April 6, 2012

assalamualaikum...

mood gua sekarang TAK BOLEH NAK LELAP!

gua tak tahu kenapa, mengapa, bagaimana, adakah, siapakah dan berbagai jenis soalan yang bermain dalam benak pemikiran gua ni. ASAL TAK BOLEH TIDO DOWH?

jap2..ni mesti sebab petang tadi lu da tido kan?

"bukan..."

ke lu tengah jiwa kacau sebab...

"salah..."

atau lu tengah lapar, perot kecamok?

"salah! eh.................sikit la."

haaaaaaaa..kan..gua dah agak dah!

"tapi tu bukan jawapan yang tepat lagi sahih!"

gua tak boleh nak lelapkan mata pinjaman ALLAH ni sebab besok ade test untuk killer subjek gua beb! stadi dah, hapai formula dah, buat soalan......errrr...aaa....sikit-sikit.
haaaaaa..ape lagi yang mengecamokkan minda gua ni? itu yang gua tak tahu sekarang!

p/s: harap soalan senang.

Oh! Tidak~~

0 pesanan kepada aku:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...