Senyumlah ahaiiii cik mek molek~~

Thursday, April 5, 2012

assalamualaikum....

mood gua sekarang adelah jiwa kecamok..

baru sahaja sebentar tadi gua selesai dengan kelas COMMUNICATION ORGANIZATION, atau secara ringkasnya gua panggil CO.
Yelahkan, kalau orang tanye gua, senang lah. "kau kelas ape rini?" then dengan bersahaja + coolnye gua balas, "CO..."
haaaa...nampak tak permainan die kat situu? takdelah nanti gua mengidap sindrom lidah terseliuh, gara-gara nak sebut dengan spesifik dan skemanya COMMUNICATION ORGANIZATION  tu kan? kah3!

tuan punya penyampai ilmu adelah lelaki dan berlevel professor doktor madya. ke cemana nak sebut? ok, senang citer beliau ade pangkat doktor dan professor madya.

secara normalnya, manusia yang berkemahiran dengki-dengan-orang lain ni selalu membuat hipotesis dengan mengatakan "semakin berpangkat manusia semakin berlagak" dan seterusnya mengiktiraf hipotesis mereka berstatus "experimen berjaya".

godai ok bagi manusia spesis macam ni, sila berjumpe dengan gua punye lecturer ni dan gua pasti manusia spesis  cenggini akan pupus serta merta.
secara konklusinya gua nak coretkan bahawasanya lecturer gua tu masok air, lawak, paham perasaan, boleh bawak berbincang dan berilmu. beliau dalam list role model gua selepas RASULULLAH S.W.A

p/s: tapi esemen die memang banyak...

Oh! Tidak~~

0 pesanan kepada aku:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...