Ubat Lupe

Monday, June 18, 2012

assalamualaikum dan salam pagi..

ini hari hati gua tergerak sikit nak berceloteh di pagi yang damai lagi dingin ni.

memandangkan sorang sorang member manusia gua balik ke kampung halaman memasing, gua berasa boring dan seraya teringat dan berkata, "Eh? kita ada blog kan? Nak post sesuatu lah" *sambil tunjuk peace kat pipi*

......................

err, nak post ape ni? nak citer pasal ape? ape yang aku pikirkan tadi. arghhh!

*pergi ke tempat dimana gua dapat idea sambil jalan ke belakang*

asal gua buat gitu? kecelakaan apekah itu?

gua ade terdengarlah khabar angin yang mengatakan bahawa kalau lu orang lupa nak buat ape terhadap sesuatu perkara, maka pergilah lu orang ke tempat dimana lu orang dapat idea nak buat sesuatu perkara tu nescaya akan ingat semula sesuatu perkara yang lu orang nak buat tu haaaaa..

gua pon tak tahulah sejauh mana kesahihan berita atas angin tersebut tapi setakat ini.....kengkadang jadi kengkadang tak.

ok. nak makan bai.

Oh Tidak~~

0 pesanan kepada aku:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...