minda kecamuk

Tuesday, July 10, 2012

assalamualaikum dan salam tengah malam..

erkkk...tengah malam? eeeeeeeee......cuak kan kan kan kan? haaaaaaa....ayokkk tak tahu..cek bawah katil ada ape? sampah? habuk? sah pemalas...hehe

ini hari agak letih..sama je macam hari-hari sebelum ni..gua masih sibuk dengan amalan kejuruteraan dekat kampus..manusia lain dah berambus balik, gua dengan beberapa rakan seperjuangan yang lain je masih bertapa dekat melaka ni....sobs sobss...

tapi takpe, ilmu tu penting. jadi gua dengan hensemnya, bersemangat untuk teruskan hari-hari gua dekat kampus ni sebelum masuk sem baru..

ok, cukup citer pasal kampus life gua..boooring...

ini jam, gua tengah try nak edit gambar..belajar sesikit la ilmu lain..engineering is soooo mainstsream. tapi.......

gua buntu! tak tahu! idea kosong! seseorang mohon bantu.

sekian.

p/s: kene angkat laptop baru ni...

Oh! Tidak~~




5 pesanan kepada aku:

Phat said...

angkat bro jgn x angkat

Nurul Akmal said...

Take care dik... :)

anamizu kaito said...

wahh semangat study sgt tnggi! hehe



errr sipbek guwa dtg blog lu ni siang hari.. kalo dtg tgh mlm, cuak gak kot .. tmbah plak part nk tengok bwh katil.. eeeeee =P







Slm kenal,
cik ana

Boni JLL3 said...

betul tu.. ilmu tu sangat penting.. tabah dan tekun untuk mencari ilmu, itu adalah untuk masa depan. susah sekarang InsyaAllah akan senang kemudian.. :)

Bobo said...

campus life boring?? hargailah campus life tu..bila dah habis nnt mesti rindu! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...