penat? tak hensem lansung tajuk kau...

Tuesday, July 17, 2012

assalamualaikum dan salam pagi semua...

ya..pagilah! pukul 1 dah ni..abih tu? tengah malam? ok, pape jelah...

*urut-urut pinggang* adehhhh..tuo dah kosan eh..amalan making kurang ni....

ok. sebenarnya sakit pinggang gua ni disebabkan futsal tadi. lama dah gua tak beraksi dekat atas padang menunjukkan skill gua yang hensem-hensem tu.

yelah, pagi sampai petang sibuk dengan kelas. petang tu dah tak sempat nak berpeluh-peluh jantan dah, malam je lah yang gua percuma. ramai jugak main tadi. ramai pulak dah tau port biasa kitaorang, tapi takpe takdelah bosan, balik-balik muka kau kau kau kau dan kau.

post ini hari takde nak berceloteh panjang tapi nak ingat kan kepada lu orang "BERSUKAN MENCERDASKAN  MINDA, MENYIHATKA BADAN, MERAPATKAN UKHUWAH"


sekian.

p/s: faris nak tido da tu, tutup lampu lah.

Oh! Tidak~~

1 pesanan kepada aku:

Boni Kacak said...

lama gila tak main futsal.. kalau main sekarang ni, boleh pecah paru2 tu..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...