MASALAH DEMI MASALAH...

Wednesday, September 26, 2012

assalamualaikum dan salam pagi subuh...

ini jam tengah hujan...fuhhhh~~ indahnyaa...

gua baru je lepas menfutsalkan diri bersama rakan rakan seperjuangan. penat die takyah cite lah kan, sapa pernah main tahu, sapa tak tahu sila main.

usha usha youtube, layan nasyid jap, nampak satu lagu DI PONDOK KECIL, lagu pasal ayah.
tetiba mutiara mata gua berceceran jatuh ke atas tilam, AYAH.....

beliau mengalami masalah buasir, kronik die sampai kena pakai pampers, sedih siot...

masa gua buang pampers beliau, teringat waktu kecik kecik dahulu, agaknya ginilah bapak gua dulu kan, sobss..

selang bape hari, anak buah gua pulak, AUDADY, kena paru paru berkuman. sedih die takyah cite la, tangkap leleh itu jam jugak lepas dapat khabaran tu. peh, itu jam gua rasa, sifat kebapaan gua ada mari sikit.

p/s: macam macam masalah. kuatkan diri ini tuhan...

Oh! Tidak~~

2 pesanan kepada aku:

shafiqabdshukor said...

bnyk2 sabar.. kuatkan semangat.. bnyk doa. INSYA ALLAH..

boni kacak said...

banyakkan bersabar bro..tu semua dugaan daripadaNya... aku doakan agar semuanya baik2 saja di sana.amin..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...