chel.............shit!

Monday, January 21, 2013

assalamualaikum dan salam tengah malam..

gua takde banyak cite ini hari, cumanya gua tengah riang sebabnya lab gua dapat A-, dan selama ber-lab dekat UTeM ni, jarang jaranglah kata orang tu nak jumpa A-, selalu B+ saja. gua tak tahulah mana silap tapi alhamdulillah...

keduanya, gua sedang duaorang dekat umah sewa ni sejak habis exam itu hari, rumate gua ada kursus dan gua pula sebok menjalani aktiviti SUKSIS. ya! dalam tiga tahun bersama SUKSIS ni, kalau engko jenis manja dan nak bau ketiak mak bapak saja, hentikan niat nak masuk SUKSIS. cuti kau harus dileburkan hanya untuknya. aku tak kisah, sebab kalau cuti, menonggok duduk rumah tanpa berbuat apa apa, adalah boring dan aku bakal meninggal sambil mulut berbuih sebab keboringannya yang tahap tak dapat dibendung lagi.

ketiganya, ermm.. dah habis cerita, tak ada cerita yang bes. bye~ ehhhh, jap jap, kepada kipas-susah mati chelsea dan arsenal, sori kalau engko terasa dengan TERMA kelab engkorang ni.

p/s: CHELSHIT menang  lawan ARSENGAL. gua tak sokong mana mana pon, baik cari duit dari bagi duit                   dekat mamak mamak yang hemsem hemsem tu.kbai

Oh! Tidak~~

1 pesanan kepada aku:

Aziela said...

Oooohhh...join Suksis yer. Yes Tuan!

P/s : anak bujang akak mmg die hard minat Chelsea.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...