Hepi Morning!

Sunday, January 13, 2013

assalamualaikum dan salam pagi ahad semua! apa cer hujung minggu? apa bikin? gua habiskan masa dengan meniduri diri saja. kamonnn..hujung minggu citer die sekarang. apa boleh buat. haha.

ok, memandangkan  jarang jarang gua update blog, dan jarang jarang jugak update time siang siang cenggini, pagi pagi subuh lak tu. haaaaaa....eh, takdelah subuh sangat, dah cerah dah tu kat luar nuuuu...saja nak bikin gempak je..kehkehkeh..

takda apa sangat yang gua nak bincamgkan, cuma sesaja nak hapdet blog kasi haptudet sikit. amboi, gedik kemain kan ayat. lantakkkk~~

round round sekitar blog para pem-blogger tadi, macam macam cerita gua baca. dari pasal #KL121 lah, skmm hapdet list hensetlah, tukar perabot barulah, exam lah. macam macam..nasib takde yang hapdet, "aku baru lepas melabur (dibaca: buang air besar) " kalau takkkkk, basah laptop gua ni dek muntah. adoiiii~~ selekeh beb! jangan gitu ok? no no no...

jadi, hidup dekat dunia ni ibarat atas pentas drama. kita sebagai pelakon drama kita sendiri. kita yang akan dikomen oleh "para penonton" kita dan sendiri tanggung apa bakal terjadi dengan "lakonan" kita. silap langkah merana anggota badan woi!

ok tu je, bai.

Oh Tidak~~

p/s: matilah paper mikro-p aku tu....aduiii

3 pesanan kepada aku:

vendoline said...

Beselah skrgknmusimexam

boni kacak said...

betul tu. jadi, sebagai pelakonnya, kita kena persembahkan yang terbaik buat penonton kita :)

vendoline said...

dtg komen lg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...