Rebat RM200 Pakej Komunikasi Belia

Friday, December 28, 2012

assalamualaikum dan salam penghulu segala hari semua!

bangun je pagi, gua bukak pesbuk "pop!" notification a.k.a noty mengejutkan pagi hari gua. tersedak jantung gua kejak. pehhhh. biadap betol!


ikhwan, member sekuliah, sefakulti dah seuniversiti gua post sesuatu dekat group kami. beliau memberi input mengenai REBAT RM 200 SMARTPHONE tu.


itu jam jugak hati gua berbunga bunga tahi ayam tatkala menerima berita tu. dalam otak gua ni dah terpikir nak beli itu ini semua. hahahaaha! dasar melayu!


dah dah, gua malas nak celoteh panjang, lu nak tahu detail baca sinia ----> ABANG ENSEM


Buat lu orang yang menaruh harapan untuk mendapatkan rebat 'smartphone', boleh mendaftar di link ini menjelang 


1 JANUARI 2013.  

detail lain, lu orang kelik sini cepat---> http://nbi.skmm.gov.my/

Senarai 'smartphone' yang diberikan rebat:


1) Alcatel 993D

2) Alcatel OneTouch Glory 2


3) Alcatel OneTouch Inspire 2


4) The Buzz Phone


5) HTC Wildfire


6) Huawei Ideos X3


7) LG Optimus L3


8) Ninetology Black Pearl II


9) Ninetology Palette


10) Nokia 2730


11) Nokia 7230


12) Nokia Asha 305


13) Nokia Asha 308


14) Nokia Asha 311


15) Nokia C2-03


16) Nokia Lumia 610


17) Samsung Galaxy Chat


18) Samsung Galaxy Mini


19) Samsung Galaxy Pocke


20) Samsung Galaxy Y


21) Sony Xperia Tipo


22) ZTE Acqua


23) ZTE V




p/s : "terima kasih" pihak kerajaan =)


Oh! Tidak~~

0 pesanan kepada aku:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...