#SIRI1 Rebat RM200 Pakej Komunikasi Belia

Saturday, December 29, 2012

assalamualaikum dan salam 231 pagi. ini jam gua memang tak dapat nak tido sebab masih terikat dengan assignment yang melambak bak gunung tahan tingginya (amboi...nak yang tinggi saja)

"ah kau! asyik asyik citer pasal esemen kau melambak lah itulah inilah, macam kau sorang je student dekat MALAYSIA ni "

kamonnnn derrr..gua pun ada gak perasaan nak diluahkan. standard-lah beb! lu nak baca, baca. taknak, pergi tido sana. ok? haaaaaa...


ok, berbalik kepada motif gua tulis post ini malam, ( sebelum tu KLIK INI ) gua cume nak menyuarakan hasrat gua sebagai rakyat MALAYSIA. pasal yang kecoh kecoh isu rembat tu lah. eh, rebat rebat. silapppp....

ehemm...ok, sepatutnyalahkan, kalau difikirkan balik, kalau betullah nak bagi golongan golongan marhaen ni berpeluang nak gune hanset yang smart ni, gua rasa tak perlulahkan nak tetap tetapkan syarat macam:-



  1. RM500 kebawah punye henset
  2. 21-30 tahun je boleh merasa
  3. kene ada data plan atau pelanggan jalur-lebar mudah-alih sedia ada atau pakej baharu (Sumber: BudakBotak )
dan macam-macam lagi syarat yang dikenakan, kalau gua pikir balik, adalah antara syarat-syarat tu yang gua boleh terima. yang GUA boleh terima, bukan bermaksud semua. ada paham?
tapi kalau betul nak bagi, ikhlas lah kan? betul tak?

gua bukan nak ukur keihklasan pihak pihak yang berwajib ni, namun ini hanya suara pendapat gua sahaja. tak betul pon, tapi sendiri nilai dan hayatilah. namun, gua masih bersyukur sebab dengan adanya bantuan gini, merasalah pakai henpon "mahal" dari tak dapat lansung yedak?


nak yang niiiiiiiii....ahhhhhhh! <---gedik bab1.="bab1." gedik--="gedik--">

p/s: bersyukurlah ada orang nak tolong kita kan? ermmm....

Oh! Tidak~~ 


0 pesanan kepada aku:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...