BANTULAH AKU YA ALLAH...

Monday, May 17, 2010

walaupun aku rase dugaan ini tidaklah seberat mana, namun agak lame jugaklah aku nak terima...
ermm... ntalah, aku slaloo nasihatkan orang lain kalau dapat musibah tu bersabar, terima dengan redha, allah lebih tahu ape yang terbaik untuk hambanya... namun, bila ianya terkena sebijik2 berturut2, aku pulak yang tak boleh terima...

aku cuba untuk gunakan kata2 nasihat yang aku gunakan dekat orang lain keatas diri ini, namun...
tidak juga berjaya untuk memujuk diri dan hatiku yang lara ini... kenapa dengan aku, cakap tak serupa bikinkah? ermm... ntalah... tak tahu lah mengapa... mungkin dosa aku berbakul2 kot...
itu sudah semestinya, setiap manusia tidak akan pernah lari untuk melakukan kesilapan... btol x?

namun... aku akan cuba untuk berpegang pada kata ini "setiap masalah pasti ada jalan penyelesaian, kalau ada masalah jangan tunjuk tapi gelak, ketawa jangan tensen2 n banyak pikir..."

macam myfren slaloo cakap,
"CHILL LA!!!!" pastu die gelak "HAAHAHAHAAHA!!!"...

seronok je tengok die... hahaha!!! aku pun nak jadi cam die la... gelak n gelak dan tros gelak!!!!!!

5 pesanan kepada aku:

Pensel Kontot said...

jgn sedey2....

:)

jom berjimba2...

Frodo Baggins said...

>>___<<


rilex
tarik nafas
hembusss ~~~~ :)


masalah tuk dihadapi
bukan dinikmati
chaiiooo!

af3b_p!LaH said...

PENSEL,
aha...mari2...

FRODO,
yeah!!!
ahhaha...

pakupakis said...

kalau word chill,gelak panjang2,aku rase dpt agk spe mnusia tue.hahahha

af3b_p!LaH said...

PAKUPAKIS,
huh!!!
hahahaa!!!
shhh..
snyap...
ngeh3..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...