I'M BACK...

Thursday, May 13, 2010

duduk2, termenung mase depan... ermm...tibe2, rase borink... ape aku nak buat neh.. huh?!
aku ade idea...

mandi, solat zuhur jap then stat motor... mak, kuar jap pegi pilah... ngeng3..(bunyi moto aku..)
ingat nak pegi pekan, tapi lesen mampus dah.. pegi dekat2 je... tengok2 kat econsave, ade x benda tu... cari, cari dan aku tros mencari...

huh?! jumpe pon... yes!!!!! aku menjerit kesukaan, xsedar dalam pasaraya... (malu jap...)
pelik je sume orang pandang aku... mampos la!!! haha!!!!

sebenarnya, aku cari board basket... tapi aku dapat beli yang murah je... lame da dowh aku x main... rindu la rasenye.. nak training shoot sampai bagus... da tumpul da aku rase shoot aku..
hehe... ok, bye~~

4 pesanan kepada aku:

Hafiy Halim said...

waaaaa....
aku rindu jugak men basket
huhuhu
nak join gak

hasfyeirah said...

Murah atau mahal x jadi persolan pun..yg pnting niat untuk kembalikan bakat yang ada dalam diri 2...heheheheh chaiyokkkkkk....

arif so_pyan said...

jom abg afeb..
lawan 3 on 3??

af3b_p!LaH said...

HAFIY,
jom!!! dtg a umah ak!!! ngeh3..

HAFSYEIRAH,
btol3..

ARIF,
mari!!! haha!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...