Tuesday, May 25, 2010

blog... medium di mana aku, seorang insan yang lemah menggunakannya sebagai tempat kedua mengadu selepas myfren... blog, ko amat bermakna bagiku... kat sini jugalah, aku bertemu secara maya orang2 sepertiku, yang gemar 'berblog'... mereka secara tidak lansung telah memotivasikan diriku dengan hanya menggunakan perkataan2 yang disusun indah...

ya... aku amat menghargai mereka dan amat berharap mereka semua sentiasa ada dikala aku memerlukan jawapan untuk hidopku~~

6 pesanan kepada aku:

paperhafiy said...

ya!
saya pown sayang kan kamo afeb!
huhuhu

Lelaki Ini said...

HAFIY,
thx!!!! ahahaha!!!!

paperhafiy said...

same same!!
wo hoo!

mySheiRa said...

oh blog...huhuhu

Anonymous said...

xnk buat slot khas puji2 aku ke?
hahahaha..
-fahem macho-

Lelaki Ini said...

MYSHEIRA,
haha..

FAHEM,
nnt la..haha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...