YEAH!!!!

Thursday, May 20, 2010

baru sahaje sebentar tadi aku berssiar2 di blog2 mmbe2 ku... tibe2 hatiku tersentuh tatkala menyinggah di satu blog neh... cam terkias2 lak post die dekat aku... die story pasal bersyukur...
memang tidak dapat dinafikan, semua manusia x akan terlepas untuk sekali merasa tidak bersyukur (erkk..cane ayat ak neh??)
btoollllll... korang sume jangan la nak tipoo diri sendiri ok?? hahaha!!! aku pun 2x5 je... bile aku bace post die sampai habes, aku kembali bersemangat untuk meneruskan perjuangan hidop aku di medan peperanganku ini...

so, thx a lot to dat post coz secara x sengaja memberi semangat, motivasi serta inspirasi aku untuk teros hidup dan bersyukur... aha~~

tengok, dengan pakai baju keje melompat2...
xpe, yang penting semangat!!!!





as long as u live, be gratefull....


2 pesanan kepada aku:

paperhafiy said...

saya seronok membaca dan mengetahui anda sudah bangkit semula
saya pown begitu setelah lama berfikir
sedih tidak kekal selama nyer

yang penting kte bersemangat

hidup kadang2 mmg palat

Lelaki Ini said...

HAFIY,
yup!!!!
dats the spirit bro!!
hahaha!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...