gathering kami!

Sunday, July 31, 2011

kali tak beraapa ramai..beberapa orang je..dalam 12 orang camtu lah..

menu utama, bbq ayam n kambing, coleslow, nasi goreng, kentang goreng, dan minuman lak fruit punch..hehe..
petang tu memain futsal kat tampin..disebabkan tak berapa nak ada sambutan tahun ni, cume 10 orang je main..huh! 1 jam dalam court bagai direbus dalam kawah panas.. serius..mane taknye, dah lame x bersukan, bukan da lame x main futsal ok..ahaha!XD

malam tu start la operasi memanggang sesume dedaging yang telah siap diperap..
da makan-makan tu beborak la macam-macam..sedar-sedar da ngantuk tetido..

esok sume berangkat pulang ke negeri memasing..ceewah..padahal satu nismila yo..(negeri sembilan)

aish..kelemahan aku adalah tatkala nak  berpisah dengan memember lelain ni..sedih siot! huwaaa~~
tapi, setiap pertemuan ade perpisahan..mungkin ade kebaikannya disitu..

time balik gerak skali..mase aku nak masuk je taman aku, member aku potong aku cakap enset aku tinggal kat umah die..sudahnye, berpatah balik...
mak ai! takdo jauh do..

*p/s: aku ni memang pelupa..

Oh! Tidak~~

0 pesanan kepada aku:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...