tok! masalah besar niii!!

Thursday, July 28, 2011

pengalaman aku meng-HANDLE sesatu event tidaklah suatu benda yang asing bagi aku, tapi ianya akan membuatkan aku berasa sangat tensen dan tertekan..eh? samalah tu..

bukan sekali aku tertekan, bukan dua kali, dan bukan berkali-kali juga...cuma pertama kali aku tertekan menjalankan event yang telah dirancang. aku pon tak tahu bagaimana nak hadapi situasi begini memandangkan ianya adalah pertama kali aku dilanda tekanan yang teramat sangat..

aku cuma dapat berdoa pada tuhan agar rakan-rakanku semuanya berasa selesa dengan apa yang bakal terjadi dengan diorang dalam masa 8 jam ni..aku sorang je yang tak tido lagi diatas sofa member aku ni yang boleh di-CONVERT jadi tilam yang empuk laksana tilam air..fuhh~~

berbekalkan pendingin udara yang sesejok kutub barat daya, bebudak ni sangat enak tidur dihayun mimpi yang seindah pandangan mata memandang..namun aku? ouh~~
aku berasa sangat selesa tidur diatas tilam ala-ala tilam air tu bersama mimpi dalam realiti aku tentang masalah yang bakal melanda esok..namun aku sabar, kerana aku tahu rakan-rakan aku akan selasa..
mungkin......

esoknya, perkara itu terjadi dan sambutan dari member aku sepeti yang aku jangka dalam mimpi di alam realiti aku itu..
mereka .........
arghh! sudahlah!

akhirnya, event yang dirancang berlaku..dan aku pun dapat meng-OVERCOME masalah yang telah terjadi dalam kalangan mereka..
fuhh~~
sungguh bess gathering kami tahun ini..

0 pesanan kepada aku:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...