Tauliah Suksis Skuad 08

Monday, July 18, 2011

eh? sesibuk lak ko nak pegi.. bukan kau punye majlis pun..yang semangat sangat nak pegi apesal?

owh..rilex-rilex..jangan lah marah-marah..

eh? sape pula marah.. aku cakap je..hehe..

aishh..disebabkan takde budak nak pegi sane, so aku pun mengrelakan diri aku di paksa untuk memenuhi kolum nama kat senarai tu..hehe..

perjalanan Pilah ke Kampus UTeM takde lah jauh sangat kalau nak dibandingkan dengan Pilah ke UUM..hehe..
aku pun ikut jalan kampung, senang sebab haritu bersamaan sabtu, 9/7/11..kan diorang sesibuk nak buat rodblok la ape la kan pasal BERSIH tu...hehe..

sampai Melaka dalam petang la..nak gerak ke UTM, Skudai tu lambat lagi dalam malam gitu..saje sampai awal, takut aku jalan malam..da lah jalan kampung..cuak beb! hehe..

sampai pejabat Suksis 945mlm..errr..mane diorang ni? tak jadi ke? ehh?! jangannn~~
lepak surau UTeM jap ngn member..
kol 1030, gerak ke pejabat balik, baru la bebudak ni ade..dengar-dengar gerak pukol 2 pagi..mak ai! ape nak buat kat sini? sek bek ade tv..

dalam kol 12 keluar lepak jap kat mamak Abrar..layan roti nan sat...hehe..

perjalanan ke UTM dipenuhi dengan dengkuran yang asyik dari kami sume..takpelah, sebagai dendangan jiwa    pakcik bas..dendangan?! tension ade la! ahahaha!XD

sampai dalam pukol 6 camtu, senior-senior sume tengah siap-siap untuk program tauliah..ktorang gerak padang kawad dalam pukol 7 camtu..ketua polis negara sampai, maljis pon stat..

bes giler! aku harap dapat tauliah cam diorang..tapi nak lagi bes dan buat persembahan yang lebih mantap dari diorang..

ok layan gamba sket~~

detachment terdiri dari sume Universiti..

Ketua Polis Negara (atas jeep putih)
tengah cek barisan..

.......... 

barisan Kawalan Kehormatan, mantopss~~ 

 barisan skuad yang menyibuk nak tengok..
gamba blurr la..adoi~~


orang terbang sambil kentut kaler hijau..ahaha!XD

Oh! Tidak~~

0 pesanan kepada aku:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...