Mai sini kejap. Kejap saja.

Friday, February 22, 2013

assalamualaikum dan salam malam semua! eh dah subuh la..ok ok..

inijam gua tak tido lagi woi. penat satu badan sampai nak tido pon takde nafsu. kesian badan gua ni.

malas nak cakap banyak, malam ni gua nak promote segmen orang ni, gua tak join pon. nak tolong promote saja.

SEGMEN PERTAMA


SEGMEN KEDUA


hah! hammik kau! sekali dua bai. gua memang tamak. malas nak tulis post seterusnya. dah dah, lu orang jangan banyak cakap, jom join. kalau nak. kalau tidak ada kemahuan, disitu takda jalan (mengarut kemain..) tak payahlah nak join kalau taknak tak payah paksa. sukahati engkoranglah.

P/s: sebelum itu, segmen ni gua dapat info dari hakak ni ----> SINI

Oh! Tidak~~

1 pesanan kepada aku:

Unknown said...

hihi...akak dah join dua segmen du dik..hihi..tak nak join sekali ke..hahaha :)..

nanti akak buat segmen adik tolong promote segmen akak..hahaha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...