BAIK SEMULA

Monday, April 19, 2010

die sekarang banyak berubah sudah...alhamdulillah, ALLAH sedarkan die sudah...hehe, tiru stacy sudah...banyak yang die dah sedar sudah (tiru lagi)...aku pun tumpng gembire dengan ape yang berlaku dekat die sudah (sekali lagi..)

die cakap, die baru je sedar aku ni kawan die...whatever pun, aku tak kesah lah die baru ke, sedang ke atau tak sedar lansung, the most important and crucial is, aku dapat tengok die gumbira...

ermm...takpe takpe yang sudah tu, usah dikenang, kite buka new chapter...ape yang penting ........ kerjasame! eh?! silap silap...ni sebab selalu tengok cite wonderpet la ni...bukan ape, tanggungjawab sebagai bapa saudara ni besar, so terpakse lah duduk dalam dunia diorang...

ape yang penting, aku happy tengok die happy and aku doakan kebahagiaan die didunia dan diakhirat...amiin...

0 pesanan kepada aku:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...