DUIT=JALAN PENYELESAIAN=???

Wednesday, April 28, 2010

duit memang segalanya...tanpa duit, xbole hidop... memang aku x nafikan kepentingan duit neh bawak banyak impak kat kite sume tapi ingat, duit gak la bawak mcm2 prob, bg musibah, perbalahan, permusuhan... pergh!!! tu lagi besar impak die...

pasal duit pun ko nak begadoh ke...ko nak fitnah orang sume... aku tau la ko nak sangat duit2 tu an... tapi, xyah la ko nak burok2 an name aku kat orang len.. aku nak tolong setel an prob neh jek... yang ko pegi fitnah2 aku tu apsal??
weh, sedo la... ko tu da tue nak mampus dah BODOH!!! umah kate pegi kubur kate mari... ko kat dalam tanah tu sok, xde nak bawak2 harte ko tu de... ko bawak amalan je... tau x??

nak tazkirah panjang2 kang, awak tu solat x tinggal, quran bace je...( tu yang ak tau a)
mane pegi penghayatan ko?? huh?! aku neh pn bkn la bagos sangat agame2 neh, tapi tau la baik buruk bai!!!

( maaf, pemblogger ini EMO sgt2 hari neh)

5 pesanan kepada aku:

invisible said...

standard r kte emo feb,
tapi kne bwk sabar jgk,
semua org lain,
kita kne saling terime kelemahan masing2
(bdget pakar motivasi terkenal)
haha

Pensel Kontot said...

wah layout baru....

Pensel Kontot said...

uik..marah bebeno neh.....

arif so_pyan said...

what happen encik afeb??

af3b_p!LaH said...

INVISIBLE,
haha..layout je emo,,,
hati keras beb!!! haha..(budget)...
tu ak tau...tp, the prob is ak nk tlg je...tu an p'kara bek..die xde otak ke nk pkr..nk fitnah2 lak...sial btol!!! (ok, sori...emo skali lg)

PENSEL KONTOT,
haha..xde la mara sgt!! geram jek..
ok x layout neh???

ARIF,
haha...ape yg ak tulis tu, tu la yg t'jd...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...