Babun Bercinta

Saturday, March 31, 2012

assalamualaikum...

cinta? eh, cantik sikit ayat lu. lu orang ingat gua taip post gune kata ganti nama diri 'gua' jadi gua hati batu lah? HAHAHAHA..silap besar disitu..

gua ni boleh diklasifikasikan sebagai manusia hati taman muke lejen tahu. ok sila muntah.

*Scene lain*

yeaaaa! dapat mash potatoes kfc dari member.


*Sambung balik tulis post*

untungnya dapat mash potatoes ni..eh? lupe plak nak sambung cite. ok, gua cume nak coretkan kat sini bahawasanya DALAM SESEBUAH RELATIONSHIP TU ANTARA LELAKI DAN PEREMPUAN, MASING-MASING HARUS AKTIF BUKAN PASIF.

ok, paham eh?

lu orang menyesal sebab tak aktif dalam perhubungan tu. lu orang tunggu dan tunggu dan tunggu dannnnnnnnnnnnnn.... terus tunggu dengan harapan si dia akan make the first move.

kamonnnnnnnn! be a gentleman lah!

p/s: dengan harapan si dia baca post ni walau ku tahu dia dah tutup blog dia.

Oh! Tidak~~

0 pesanan kepada aku:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...