YSS

Saturday, March 24, 2012

assalamualaikum..

rabu ritu, gua bersama 100 lebih budak UTeM yang lain telah menglibatkan diri secara relanya ke suatu event  yang diberi nama PELANCARAN YAYASAN SUKARELAWAN SISWA. secara rela tu tipu je. ade sebab pegi. pegi sebab nak makan free, hehe...
event ni berlansung di UiTM SHAH ALAM dan disertai oleh lebih 10 riban ribu siswa-siswi dari pelbagai IPTA dan IPTS seluruh malaysia. wahhh! bunyi cam gempak kan? haruslah gempak kalau dah PM MALAYSIA, Dato' Seri Najib yang hadir dan rasmikan.

gua tak sempat nak amik gambar beliau sebab malas sebab ramai orang sebab gua tak suka berasak-asak sebab gua cool.. ok abaikan yang last tu. 

di sana, objektif utama gua terlaksana, iaitu makan free dengan PM lagi tu, lu orang hado? HAHA sila jeles.




dan juga gua dapat benda alah ni kat sana-->










tak spesial mane pon bagi lu orang diluar sana, tapi amat bermakna bagi gua. gua pon tak pasti fungsi utama yayasan ni ditubuhkan, tapi yang gua dapat tangkap yayasan ni mesti untuk sukarelawan yang membantu orang lain dan organisasi ni perlukan orang yang hensem dan cool macam gua, itu konpem HAHAHAHAHA! (perah the santan betol!)

p/s: tolong-menolong amalan suci lagi murni.

Oh! Tidak~~

0 pesanan kepada aku:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...