LAGU K-PORK? layan jela...

Sunday, March 25, 2012

assalamualaikum..

k-pork? ok, gua admit memang macam menganjing sikit tajuk post gua kali ni. ok bukan sikit, banyak dan sudah tentunya gua akan dikutuk selepas peminat kipas-susah-mati k-pork sekelian alam baca post ni. tapi masalahnya, memang takde orang yang bace, jadi gua tak kesah lah, HAHAHAHAHAHAHAHA! (gelak over-limit..)

gua telah dipilih sebagai vokalis utama band dekat malaysia yang lansung tak terkenal dekat muka bumi malaysia ni. diorang telah memilih lagu yang bertajuk AOZORA NO NAMIDA yang dipopularkan oleh band dekat negara terbit matahari nun di JEPUN sana iaitu HITOMI TAKAHASHI. alah, lagu tema BLOOD + tu...tak tahu? gua pun, baru je tahu.

ok, sebenarnya ni bukan lagu k-pork, ni lagu anime. gua saja je nak bakar lain kipas-susah-meninggal k-pork seluruh semesta semua, HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! (over-limit lagi...)

bagi insan yang tak tahu dan nak tahu, sebelom kene sindrom paru-paru semput, sila

>>KLIK SINI<<

p/s: berusaha untuk menghapal, walau tak faham satu hapak pon.

Oh! Tidak~~

0 pesanan kepada aku:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...