Lu Ingat Gua Budak Lagi?

Monday, March 26, 2012

assalamualaikum..

ok2..ni pehal garang sangat ni..datang bulan ke hape? HAHA!

ok, ni bukan sebab pasal datang bulan ke hape ke, tapi yang gua nak cakap coretkan kat sini adelah mengenai spam komen yang entah dari celah bedah mane ntah datang, bagi ayat-ayat manis bagai suruh gua buat itu ini sume untuk dapatkan lebih follower.

Dear Spammers,
    nak gua tekankan dekat sini bahawasanya gua tak hadap pon follower belambak macam pengembala kambing. yang gua mahukan adalah followers yang setia dengan blog hina gua ni. kalau follower belambak, post lu orang orang komen sebesar zarah pon habuk tarak, simpan je blog lu orang dalam plastik sampah, campak kat laut. takyah tengok blog sesape, tengok gua punye je, HAHA.. (kutuk diri sendiri nampak..)
gua tahu, lu spammers bagi virus tu. ingat gua bebudak ke?

yang penting, bak kate abang BEN kualiti, bukan kuantiti..tapi gua masih mencari dan membuat agar blog gua berkualiti..camner ek? HAHA!

p/s: setandan pisang, belom tentu semuanya elok dan tak semua busuk.

Oh! Tidak~~

1 pesanan kepada aku:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...