Sombong Nak Meninggal...

Saturday, March 24, 2012

salam tengah malam, salam sejahtera, assalamualaikum, salam satu malaysia dan salam-menyalam.

HAHAHAHA <--- member gua tengah gelak tengok running man.

ok, abaikan keadaan kat atas tu, memang selalu dah jadi tetiap hari. plug in earphone, then tetiba je gelak ditengah-tengah kesunyian. memang pemecah kesunyian betul lah member aku ni.

ok straight to the point, gua nak bagitahu yang manusia yang bergelar femes-amous ni, janganlah lu orang anggap berlagak, ujub, kekwat, takabbur dan pelbagai lagi sifat yang sewaktu serta se-level denganya. Secara majoritinya, hipotesis lu orang yang tak diiktiraf oleh Kementerian Pelajaran tu amat bertepatan, namun diantara kumpulan majoriti itu ade golongan minoriti yang mampu menggugurkan hipotesis tak diiktiraf tu.

Kalau lu orang ade belajar statistik lah kan, dibawah tajuk sample distribution, korang pasti paham ape yang aku cakapkan.....ok.....sebenarnya takde kene mengena pun, tapi ade lah sikit (mule dah merapu..)

sebagai contoh, legend-legend bloggers kite macam BEN ASHAARI, BRO FRAMESTONE, UJANG (warikh tak berapo nak warikh...) diorang ok je.
takdelah sombong mane pon. gua tegor diorang kat FESBUK n TWITTER balas je, (most of the several timelah)

takdelah, maksud gua tu, cube positif sikit, mane tahu diorang sibuk kan? 
ni tak, bile tak berbalas sume nak panas hati, kutuk lepas tu fitnah. kan dah dapat dose free. kesian insan-insan tu.

p/s: nak bertegur-sapa tu biar kene tempat dan masanya

Oh! Tidak~~

0 pesanan kepada aku:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...