Berdosakah Aku?

Saturday, March 24, 2012

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

"busuk giler mamat ni, tak pakai dedoran ke?"

"nak main game, buat cara main game, perangai tu kasi cantek sikit"

"lu dengan babi takde beza lansung"

statement-statement diatas tu biasa gua dengar dan tak dinafikan gua juga pernah bercakap sedemikian. tapi, tak seterok ayat-ayat kat atas tu, cume sipi-sipi je. tapi siyes, gua kengkadang kesian dengan beliau ni.

beliau ni, se-classmate dengan gua dan beliau ni sebenarnya ok je, cume ade certain perangai dan bau yang kurang enak selalu menjadi perdebatan dan medium untuk membahan sering berlaku. gua tak nafikan, manusia yang bergender lelaki yang aktif mengeluarkan peluh yang banyak. ya, itu kajian saintifik gua yang latest, tapi sekurang-kurangnya, adalah keinginan nak kurangkan bau babi tu. ni tidak, orang dah semis-semis pon tak paham lagi. nak kene cakap dengan kaki baru ada akal ke?

masalah kedua, beliau ni mempunyai sifat yang kalau cakap tu nak berlagak je. dem! ni gua yakin, lu orang kat lua sana mesti tak berapa minat dengan spesis pesen gini kan? kan? kan? 

huh! gua dah agak dah. <-- ayat berlagak giler.

tak tahu nak cakap dengan die macam mana lagi. nak sembur habis kang, basah pulak kang. haaaaa.. camne ek?

p/s: gua bukan golongan yang suci lagi murni, tapi sekurang-kurangnya gua terima pendapat orang lain.

Oh! Tidak


0 pesanan kepada aku:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...