Fuuuuuuyooooooooooooo!

Thursday, March 29, 2012

assalamualaikum...

dan saya macam oh em geeeeeeee. <---- translate ke BI, cenggini bunyi die:-

"and i was like, oh my godddddd!"
cume pronounciation tu kene gedik ala-ala minah KL la. <--- ini racist

HAHA..ok2, maap maap maap..gua mintak maaf kalau sesape terasa. tapi macam, who cares? 
gua nak bangge diri sikit ni, nak citer sikit..

"ape-ape? ce cite-ce cite", suare asing menyampuk.

eiiii..aku lah kan..ko ni suare asing, mane gua ade, situ jugak lu nak bersemak, eh menyemak.

"k....",suare asing berlalu pergi.

bagus.

ok, gua terus-terang jelah, malas nak taip berpuluh juta ratus perkataan, sebenarnya gua nak tunjuk ni haaa..abaikan followers tuu...

tadaaaaaa!!!!


bangga kan kan kan? muahahahahaahaha! bloggers lejen tahu. tak? kuaja.
bagi gua diorang lejen dar segi penyampaian. siyes. try la singgah teratak diorang ni haaa..

KLIK PERKATAAN BAWAH NI KALAU NAK KENAL LEBIH...





p/s:lepas ni konpem gua kene kutuk sebab cara gua. tak goyang la beb!

Oh! Tidak~~





1 pesanan kepada aku:

ch000tz said...

166 tu sayeeeeeeeee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...