DATANG KEMBALI

Friday, December 17, 2010

"weh...asal harini ko banyak menulis", tanya Balqis kepada Hassan. Entahlah weh, ko rase sebab ape? Mungkin ko ada benda nak ungkap tapi tak mampu. Btol? Haha. Biarlah.

Perasaan tadi tak hilang lagi. Namun, rase-rase da habes segala hutang-hutang masalah. Ape lagi kau mahu? Kacau hidup orang saja. Kan aku da habes bayar, dah selesai pun kan? Geram tak terhingga. Tanpa aku sedari, sudah berhutang lagi. Huh?! Alamak!! Tu la, sape suruh geram, kan sudah berhutang. Takpe, langsaikan sekarang. Istighfar-istighfar.

Perasaan baru muncul tibe-tibe. Ni mesti sebab pasal benda tu kan? Btol tak? Ala, relax sudahlah, mesti sedang sibuk. Fikir positif sudah tentu perlu dalam hal ini. SEDANG SIBUK?! Ape yang dikerjakan? Berkebun? Membaja? Berjual? Huh!! Sudahlah, aku sudah lali. Betol, relax sudah memadai. Kesian kat dia, dari tadi masalah sahaja yang membelenggu. Bagi dia rehatlah. Eh?! tak bolehlah. Bukan ke malam ni ade janji temu. Mahu saksi benda itu? Penat tau cari. Sudah dapat, biar berciciran pula. Sungguh tidak bersyukur.

Takpe, malam ni macam biasalah. Nanti dah kembali, tidak ade jalan pulang. Betol tu!!

5 pesanan kepada aku:

Sachi Asukai said...

btol2..pk positive yahh!!!!guuuuddd one!^^^hiks~slm kenal:)

Hafiy Halim said...

aku keliru sebentar
yang geram tu kau kan??
geram=hutang???

mcm tuh bankrut aku cepat
kt umah nie aku slalu geram kt adik2 aku
hahaha

af3b_p!LaH said...

SACHI,
thx..salam kenal gk..

HAFIY,
hahaha...yg itu patut la geram..sebab diorg je kuasai laaptop..blasaahhhh!!!!!! kah3!!!

khadijahyusof said...

x faham lah.. explain plizzzzzzz....

af3b_p!LaH said...

KADHIJAH,
haha,,dato'..nk tau kne bayar..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...