JANGAN KETAWA

Friday, December 17, 2010

sedang duduk mengadap laptop..tiba-tiba, sesuatu bebunyi dari luar.." alamak..apebenda tu??"
"tik tok tik tok.." dan ia teros berbunyi dengan kuat, padat, mampat dan lebat...owh, hujan rupanya, hatiku berkata..

adoiyai...camner nak online ni...mesti jadi macam haritu kalau aku berdegil nak online...ishhh...tak boleh la macam ni...kang jadi macam tu lagi, habis la aku, lansung tak dapat...ermm, takpe...aku batalkan sahaja niat tadi...

prot prot prot dan prot dan prot sekali lagi...erkk...bunyi ape lak tu? aishh..banyak betol bunyian la kat dalam rumah ni...takot pon ade gak tadi...arghhh!!! aku buat keras je la..."PROOOOOTTTTTT!!!", kali ini lebih panjang dan begitu kuat...laaa, perot aku lapar sudah...

ermm, dari tak buat ape-ape baik aku isi die dulu...kang bole la teroskan benda aku yang tergendala tadi..."turun tangga, buka tudung (tudung saji la..), yeaaa!!! tak ade ape-ape...cesss..takpe, masak sendiri..mane cik megi ni?

"krang krung krang..", bunyi pinggan dibasuh...laaa, asal ko tak berhenti lagi..pikir-pikir balik, rahmat tuhan...bersyukur la...mengeluh? tak patut betol kau ni..istighfar-istighfar..
jadi, kene batalkan juga benda yang tadinya tergendala dan berniat untuk sambung balik...(entah bila..)

Ermmm, sedihnye kehidupan kau...

0 pesanan kepada aku:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...