MUKA

Thursday, December 23, 2010

hallamak!! kena tag la pulak, haddoiyai. telah ditag oleh DATO'
tau-tau je muke aku ni comel (muntah 8 besen..)


papehal pasal contest ni, sila KLIK sini. ok? tarikh tutup 25 Dis ni.

ok, gamba yang mahu dipertandingkan yang inilah.


ok. macam gedik. aku tau. xyah cakap. tapi lantaklah. kah3!!!
ni zaman matrik dulu. kalau x silap, tengah exam ni rasenye. tension-tension, teros snap
pic ngn membe-membe. haha!!!
sebenarnya gamba ni ade sejarah. nak tau?
haha! tidak semudah itu. nak tau, sila bayar.
owh, btw. aku yang pakai baju belang-belang tu. comelkan? *terajang pipi sendiri*

okeyh! yang ini satu lagi gambar mintak penerajang. time ni tengok game bola jaring MALAYSIA vs SINGAPORE. kalah terok weh! haha!! saje mau sebok-sebok pegi. 34 betina, 10 je jantan yang pegi. tak malu kan aku? kah3!!!

ni pulak, gamba kat pizza hut bahau. haha!! kutuk bahau ea?
ko ingat bahau tu kampung sangatkah?
eating with my mom and sis. my father ade feast malam tu dekat
rumah membe die so, die tinggal. pity him! kah3!!!

ok. sampai sini je aku mahu mencapub. ade lagi gambar-gambar yang gojes mojes lagi comel kumel. *tolong lempang aku*

4 pesanan kepada aku:

TUKANG TULIS said...

gojess ke?

Lelaki Ini said...

SUPER,
pale ko!! aku terpakse tulis ni..haha!!XD

erni said...

wow,gud luck k..:)

Lelaki Ini said...

ERNI,
thx weh..haha!!!XD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...