PERASAAN

Friday, December 17, 2010

mula merasai satu perasaan yang tidak sedap...ape agaknye perasaan itu...ape ntah aku ni, diri sendiri pun tak tahu nak nilai camner...takpe, aku akan teros biarkan ia sampai aku dapat teliti apekah ia sebenarnye...

"..ala..macam malas saje nak pegi..tapi penting...sebenarnye taklah terlalu penting kalau nak bandingkan dengan kawan-kawan aku..tp..arghhh!!!!..", "..kenape tak lepas-lepas jugak, mesti die sengaje buat camtu...takpe, aku tak kesah, slaloo dah kene macam ni..", "..nak pegi jom je la, tak perlu nak tanya banyak..", "..kalau dah tahu takde duit, perlu ke nak bagitau..?"

banyak betol masalah...semua masalah orang...isshhh, bodohnye kau, pikir orang lain, diri sendiri diabaikan...kadang-kadang aku lucu dengan diri aku sendiri..kenapa kau macam tu weh? kah3!!! gelak sendiri sambil berguling-guling(tak sedar gelakkan diri sendiri..)

takpe la..lebih baik jadi diri sendiri kan? nak malu ape..

0 pesanan kepada aku:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...