TENGAHARI...

Monday, December 20, 2010


"keluarkan daging dalam peti sejuk tu,"kata Mak Limah kepada anaknya Amir. Si Amir pon dengan segera mengeluarkannya sambil bertanya, "mau buat ape?". "eh, saje je mau keluarkan, nak buat perhiasan dekat atas sinki tu, lawa sikit. sudah tentu la hendak di masak", sindir Mak Limah. "hampeh...aku tanye elok-elok",bisik Amir.

"tang tung tang tong", bunyi orang sedang masak di dapur.

Hah!!! sudah siap!!! makanan tengahari ni.



RENDANG DAGING!!!
MY FAV!!!

10 pesanan kepada aku:

Amy Syaquena said...

As'salam...

sodapnya la eh..meh anta sini sikit boleh he3...

p/s : jom tinggalkan detail diri di sini

http://sinarraudah.blogspot.com/2010/12/jomm-kongsi-detail-tentang-diri-anda.html

ARC™ said...

ko la amir tu?

af3b_p!LaH said...

AMY,
kah3. try la masak an utk hubby ko.

ARC,
hehe...tak la weh..amir tu bkn nme sebenar..cite ni po di-nasi tambah-kan..hehe..XD

adilah shuhada said...

cam sesedap rase secukup utk aku je. ehehe ;D

af3b_p!LaH said...

ADILAH,
haha,,

ARC™ said...

leee patut ah

af3b_p!LaH said...

ARC,
tp siyes. aku tolong gk a menjayakan bnde alah ni.

arif so_pyan said...

new link:

http://theadventuresofsuperhuman.blogspot.com/

me suya said...

nak juga

af3b_p!LaH said...

ARIF,
ko wat blog bru ea? ok2..

ME SUYA,
haha..sila buat sndri..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...