OK!!!

Saturday, December 18, 2010

Sudah dibaiki masalah yang ditanggung. Kau pon sudah senang hati bukan? Takde lah nanti semput. Aku jugak yang susah jika kau begitu. Tapi, naseb aku untung sebab pergi dengan beliao. Kalau tidak, mesti tak dapat yang baik. Ikutkan hati malas mau pergi tapi, entahlah...
Tibe-tibe hati membenarkan, untunglah kau sebab memuaskan.

Tapi, masih risau kerana ada yang tidak lengkap tadi. Tapi, bagi aku, ia tak 'effect' ape-ape pon. kan? Haraplah..
Tapi takpelah, yakin saje sudah memadai. Harap kau pon begitu, kalau tidak, tamat....

Mase cuba, keyakinan bertambah terhadap kau. Kau tak seperti dulu, semput, lembab(siput lagi laju..), berat dan macam-macam lagi yang tak elok. Hari-hari memikirkan masalah kau. Amat kesian terhadap diri kau yang kolot itu. Kadang-kadang rase tak mau kawan kau. Ishh..ape ni, tak baiklah cakap camtu kat kau. Kan kau? Kenangan lame lah menyebabkan amat kuat untuk teros bersama berkongsi hidup dengan kau. Terharunya~~

Esok sudah mau pergi ni. Rase malas nak bawa bersama, tapi ape guna berkerah tulang empat kerat membaiki masalah kau kalau tak gune. Hati masih berat ni, tapi harus pergi jua. Hal ini penting, sudah janji. Janji harus ditepati, baru orang tak maki, kan?

Haha, ape ni. Hal yang kecil ini kalau tak dapat selesaikan, mana mungkin hal besar kelak. Harus bersemangat dan cekal. Sesungguhnye, kau akan bersama aku esok.


2 pesanan kepada aku:

Amy Syaquena said...

As'salam kak...

Ingatkan akak di serang asma rupanya motor yang semput.. hujung2 tahun macam nie dia minta la jasa baik tuanya melabur sikit kat dia he3...

af3b_p!LaH said...

AMY,
kah3!!!!
btol2..
btw, aku laki la weh..haha!!XD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...