balun kfc sat...

Thursday, February 24, 2011

harap-harap kau selamat disana. pergilah. biar doaku mengiringimu kesana. kenangan kita biarlah menjadi memori yang tak mungkin dilupakan.

ecehhh... berjiwang-jiweng pula. waaaaa!!! takde la.. baru saja balik dari mc, hantar member kedah aku balik tadi. die nak balik buat ape ntah.

hah!? tak tau mc tu ape? nak tau? nak? sila tanye orang melaka okeyh. haha...
mc tu MELAKA SENTRAL. tempat manusia-manusia di melaka ni naik bas. hah. ada paham? bagus...
aik?! asal 'SENTRAL' tu mula dengan 'S' bukan 'C'..
hah.. manelah aku nak taukan.. kalau nak jugak sila tanye atok ali rustam.

sebelum tu, pekena la KFC jap. dah lama tekak aku ni mengidam nak makan ayam tu. haish! kesitu pulak korang ni. bukannye tekak aku mengandung. haha!XD

ermm... semoga ko selamat sampai okeyh.. bye~~

dan bus yang membawanya pun pergi... ceewahh.. cam tulis novel pulak(ntah ape la yang aku melalut ni..)


p/s: pernah naik bus, then tertinggal laptop dalam tu.. kalau tak, takdelah BENDA ni lagi... sigh~~

oh! tidak~~

0 pesanan kepada aku:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...