NUKILAN dihari kewujudanmu.

Friday, February 4, 2011

selamat membesar kepada engkau aku ucapkan.
semoga kau bahagia selalu.

selamat berjaya didunia dan akhirat. kan ku selalu doakan untukmu.

kau yang selalu mengajarku baik buruk tentang sesuatu
aku yang seperti kebudakan, diajar erti kesusahan olehmu
aku sedar, lalu cuba merubah karakterku.
dalam perjalanan untuk merubahnya, dugaan dan rintangan tidak putus-putus hadir kepadaku.

kadang ku berasa hampa dan putus asa.
namun kau pemberi kuasa semula.

aku bersemangat semula hasil dari kuasa tersebut.


sejak dulu aku men-ADMIRE dirimu
kau hebat segalanya,namun itu dulu


sekarang
ku tidak faham.
sedetik kau baik padaku, sesaat kemudian tak endahkan aku.
aku jadi bingung akan perkara itu.
............................ (lamunan terhenti..)


............. alamak  tergantung pulak. tadi pegi berak tandas jap, lansung hilang cetusan idea ku tadi. aduyai!

0 pesanan kepada aku:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...