MUNGKINKAH?!

Saturday, February 5, 2011

malam yang tenang ........
...................(blur) 
argghhhh!!! tak tahu nak tulis pe.

malam ni, family members aku datang. so, tak ade lah hari-hari aku dengan orang yang biasa aku jumpe saja kan?
dapatlah jumpe setelah sekian lama tak jumpe balik (minggu lepas baru lepak umah diorang..)
tesangatlah hepinya hariku~~

ok. sekarang ni rumah aku suda macam pasar tani. BISING yang teramat sangat.
dengan yang si pompuannye berborak "aritu aku pegi shopping mall ni..." bla bla bla citer pasal die beli itu la ini la.

yang si laki pula tak kurangnye. gelak bagai tak hengat dah itu rumah sape. haha!

"biarlah. sekali sekala. bukannye selalo", berkata suare asing itu.

tau la! saje je aku. sebok lah kau suare asing. 

tapi adakah ini semua akan selalu begini. aku gemarkan suasana yang hiruk pikuk seperti ini. tersangatlah selesanya bila begini.
adakah mereka sume akan teros dengan fi'il mereka ini.
aku akan terkenang lalu rindu suasana ini pada masa akan datang.

oh! tuhan. andakah ini akan berulang?!

2 pesanan kepada aku:

nur said...

semoga berulang kemeriahan

Lelaki Ini said...

NUR,
thx weh!
aku mmg harap gitu la gamaknye.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...