SIYES KE NI?!

Tuesday, February 22, 2011

tengah duduk-duduk sambil usha-usha blog ni, nampak lak rumate aku bukak satu video.

cerita die cani....

"hah! ce citer ce citer..."

sabar lah wahai suare asing.

video tu pasal sekor harimau bintang ni tangkap sekor monyet betina. monyet tu lak tengah ondaway nak bersalin.

lepas monyet betine tu mati digigit, kemudian rimau tu jinjing ler monyet tu balik port die.

dengan kuase ALLAh, anak monyet yang ondaway nak lihat dunia tu, keluar dari perot monyet betina yang da meninggal mati tu.

korang nak tau ape jadi kat anak monyet yang baru lahir tu?

hah! dengan izin yang MAHA ESA, rimau bintang tu dengan perasaan serba-salahnye, jage lah anak monyet terbabit.

percaya? tak? percayalah....



rimau: sedapnye bau daging kau...

oh! tidak~~


p/s: haiwan pon tau berkasih sayang sesama haiwan. manusia? lu pikir la sendiri....

4 pesanan kepada aku:

Hafiy Halim said...

hahaha
caption pada gamba itu tidak boleh blah

af3b_p!LaH said...

HAFIY,
haha..
tp ni citer btol tau.

atikNAOshi said...

yup! sy tgk vid ni awl taun lepas

terharu tgk ksih sayang rimau tu..
bila pikirkan manusia, ramai yg buang2 bayi

binatang lebih berperikemanusiaan :)

af3b_p!LaH said...

atikNAOshi,
sedih kan? wuwuwuwuu~~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...