HUTAN 5

Monday, June 27, 2011

balik dari KAWAD PENGKALAN tu, dalam pukul 8.30 pagi la cmtuu...then, aktiviti selepas ni pulak pukul 1030 pagi...pergh! besss...bole tido kejap...

eyyyy...tido teros? jangan harap!!! badan aku ni da melengas-lengas..pakai baju yang da tiga hari x basuh-basuh...berpeluh-peluh...dengan pacat satu badan! urghhhhhhhh! ahahahaha!XD tapi....itu yang aku suke..

mase mandi tu...

"dol, tolong cek belakang aku tu ade bape ekor?"
"banyak la shiaaalllll!"
"hah! pe lagi? cabuttttttt~~"

haha..sume bebudak sesebok nak tengok binatang peliharaan memasing..sume nak yang paling banyak bela je..hahaha! yela... seharian jage...PACAT beb! haha!XD

aktiviti pukol 1030 tu, kitorang diajar pasal bearing..bace bearing dari kompas... ajar macam mane nak 'tenang' dan bace 'tenangan' dengan betul..
senang je..lagipun, bende tu aku da buat mase skola menengah dulu.. hehe..

habes je aktiviti tu, ade pertandingan..mase pertandingan tu memang bess...aku diarahkan untuk kire langkah..
memang psiko habes game ni beb! nak dipendekkan cite, team aku sampai dulu tapi dapat no.3
haahahhahahampehhhsss betol! ahaha!XD xpe2..adat la tu...

petang ni aktiviti ape pulak ek? ermmm...

Oh! Tidak~~

5 pesanan kepada aku:

Cik Ezy said...

geli wooo nn pacat ..
huhu

aleen aiden said...

pergh!pacat atas blakang!itu rare!hu3

afeb pilah said...

CIK EZY,
bes la..bole wat member beb..hehe..

ALEEN AIDEN,
haha..lari2..

Lulu Caldina said...

orang negori eh.. ekeke betul ke loghat tu

afeb pilah said...

LULU CALDINA,
hahaha..bole la tu weh..hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...