HUTAN 7

Tuesday, June 28, 2011

aktiviti biasa kalau camping..survival the series..ahahaha..xde ape pun..cume die ajar kalau dalam hutan, daun-daun ape yg bole digunakan atau tidak.. banyak jugak la..yang aku ingat kayu ara..dahan die ade air yg bole kite minum..sejuk je air die..feuhhhh~~

then, die buat pertandingan masak..masak mase kite dalam hutan..xde guna periuk belange ye cik jah, cik enon..dalam hutan mane nak cari benda-bende tu sume makcik oi! ahaha!XD
kitorang masak nasi dalam buluh...macam buat lemang tu la, cume gune air..panggang ayam, ikan keli n bakar lokan..pisang bakar pon ade..seronok weh..aahahaha!

habes je bende alah tu sume, kitorang bersiap-siaga untuk solat jumaat pula..solat kat situ saja..ade surau kat kem PGA TUPAH tu..

habes solat, instructor kitorang ajak pegi CHANDI LEMBAH BUJANG..xde ape pon kat sane..cume macam CHANDI-CHANDI lama..dulu tengok dalam buku sejarah kan, skng dapat tengok live..besar gak la tempat die.. da lame-lame tu dalam sejam cmtu, gerak pegi mandi-manda dekat errr...aaa....
lupe pulak dah..ape ntah..tp tempat mandi-mande tu kat KEDAH la..hehe..

balik sume penat~~

Oh! Tidak~~

5 pesanan kepada aku:

Fyqa said...

best apa aktiviti ;)

Hans said...

wah
den xpenah lagi sampai sana padahal orang kedah
hohohoh

Juvana Episod 10

aleen aiden said...

aishh,survival 2 yg seronok.rindu nak camping!hu3

afeb pilah said...

FYQA,
betol..bess sgt weh..

HANS,
yeke? kedah kt mane?

ALEEN AIDEN,
seronok kan? hehe..

Hans said...

dkt alor setar
kalau nak gi situ rsa2 sejam je dah sampai
:-)


burung kuning tu ku tak tahu nama apa
tapi kalau besar memang cantik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...