HUTAN OPENING

Sunday, June 19, 2011

okeyh..balik je dari aktiviti berenanang dari Pusat Latihan Marin, PULAMAR TAMPOI JOHOR BAHRU ritu, kitorang pun geraklah balik ke pengkalan(hostel..) memasing... penat memang tak dapat aku nafikan, tapi keseronokan dan pengalaman manis itu yang menyembunyikan kepenatan tersebut..ceeewahh..

kami diberi tempoh selama 3 hari untuk berehat.. ok lah kan.. rehat lelama nanti boring tahap cipan lak an..haha!XD

ok.. aktiviti lepas ni yang paling aku suke.. bes giler.. camping beb! layan habess~~
siyes..
sebab ape? rapat dengan ciptaan tuhan.. yela, keliling kite hutan.. kan rapat tu.. slalu dok umah, hostel dan bla bla bla.... sume tu kan batu-bata.. boring laaaa... sekali-sekala bersahabat denagan hutan, ape salahnye..hehe..

dengar citer camping kat KEDAH...ermm.. besss laaaa... dari hujung selatan ke hujung utara... bagus sgt lah tu...haha...papepon...aku akan tggu esok... tanye member-member kedah cakap perjalan lame... nak dekat 10 jam gak... huh! nek kematu bontot aku!
x sabar-sabar lak..

Oh! Tidak~~

2 pesanan kepada aku:

Budak Botak said...

He3, Kedah kat mana?

afeb pilah said...

BUDAK BOTAK,
KEM PGA TUPAH

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...