BERENANG 4

Friday, June 10, 2011

fourth day... wah tup tap tup tap..da hari ke-4... kejap je.. hehe..tetibe je aku teringat hari sebelum ni.. tak sangka lah kan, sebelum ni cuak air, tak reti berenang sume, skang dah tau sikit-sikit.. yela, baru belajar kan? baru tiga hari.. da power sikit, kalau sebulan, da bole pegi olimpik nih..(perasan..) ok dah start merapu kerapu...

habes je men-strecth-kan body modi aku ni, terus masok dalam kolam practice kedua-dua gaya yang aku belajar ni tadi.. yela, kenalah practice kan..camner nak pegi olimpik..hehe..
sesi pagi ni takde ape sangat..cume die suruh practice, practice and practice!

then da lame-lame sikit tu, die suruh stop... hadui! baru je dapat rentak, tengah layan baekkkk punye, tetibe lak suruh naik.. rupenye, die nak ajar gaya baru, iaitu terapung.. ok aku tipu, itu bukan gaya renang... just teknik tatkala kau letih or kaki n tangan kau kejang.. ni kire rehatkan diri dalam air la ni.... ni pun penting..kang kalau dah kejang tengah laut ke ape ke an, bole la selamatkan diri....

care die, relaxkan badan, tolak kepala kebawah, pinggan lak tolak keatas.. hah, camtu... sajen tu cakap kalau dalam air, badan kite kene relax.. kalau gelabah, badan kite keras dan kite akan tenggelam, cam batulah! ce try ce try!

Oh! Tidak~~

0 pesanan kepada aku:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...