BEN ASHAARI : RAMADHAN #1 : SAHUR DI KALA BUDAK..

Monday, August 1, 2011

Santai Bersama BEN ASHAARI

sebelom tu -KLIK SINI-

pose pose pose..duhhh~~ xnak!!! eee....lapar tau! penat tau! haus tau!
lepas tu da la kena bangun pepagi kene makan..huH!? mane bole masok..aku sarapan pun kol 10 pagi tau! da la kene pakse minum air kosong..aisssshhhh~~ minum sesubuh tu lepas sebaik sahaja bangun tidur...lagi la kann...lepas tu kene solat bebanyak...eeee..da la lepas makan mane larat..perot penuh tau..da la orang tu bace lelambat..getar lutut wooo.... 
>rintihanku mase kecik2..dulu2 xtau lagi pasal blog ni..hehe..<

kali pertama pose memang banyak aku tanye, kenapa cmni, cmtu..asal ni tak bole, tu x bole..nape kena buat benda ni sume..keje aku, lepas sahur tu, kejap-kejap tengok jam..dah nak pukul 6.30 ptg, baru mandi..mandi lak sesaje lame, nak lambatkan waktu la tu..hehehe..

nak curi-curi makan tak bole, sebab peti ais umah aku bebunyi..memang kantoi la kan...ahaha!
tapi, tu sume pengalaman..memang syookkk..bile pikir balik, gelak sendiri..*gile ke hape*

mase time sahur ke buke ke tak kesah la kan, memang bole kate selalu gak mak aku kene masak bende ni semata-mata nak pastikan aku pose..siap ugut tu, kalau takde, taknak pose..bole lak cenggitu ek? haha..kasih mak kan, memang hehari die masak..kene la masak dua kali, satu menu wajib aku, dan satu lagi menu family..*terok aku ni..sesiap ugut lak tu..*
aku memang suke juadah ni:-

P1300019
ayam goreng masak kicap! nak try masak? ~KLIK SINI~

disebabkan warne die dengan rase die yang bile korang lantak time buke lain macam sedapnya itulah punce aku suke sangat jadah juadah ni..

*p/s: eeee...abg BEN ni, sesaja je gugat iman aku..ahahaha!XD

Oh! Tidak~~

4 pesanan kepada aku:

DaYaH JeLitA said...

ramai suka makan ayam goreng kicap an?..huhu..saya join gak segmen ni..singgahla kalaw sudi :) : BEN ASHAARI : RAMADHAN #1 : SAHUR DI KALA BUDAK

Lelaki Ini said...

DaYaH JeLitA,
bee giler..ahaha! smpai skng masih terliur...

Aku DaN SeSuAtU said...

terliur tengok ...selamat berpuasa

http://cheritasesuatu.blogspot.com/2011/08/ramadhan-1-sahur-di-kala-budak.html

Abang Ohsem said...

wah wah..sodap kot ayam kicap..heheh by the way i dah follo dah kalo de mase follo lah ye

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...