Ramadhan kEmbali!

Monday, August 1, 2011

bahang nak pose lansung tidak dirasai oleh susuk tumbuhku yang montok lagi 'taf' ni (pfftt...)

tapi, setelah merendahkan diri menyembah tuhan yang ESA tadi sebanyak 11 rakaat, baru aku terasa kehadiran bulan yang mulia lagi barakah ini..
sebab ape ek? entah...

aku nak pastikan, setiap peluang dalam bulan ni akan aku sauk satu persatu..aku akan cuba! hal ini disebabkan oleh, sebelum ini, kurang pahala..kire nak topup la bulan pose ni..yela, manusiakan..sape  je yang tak buat kesilapan..

aku akan pastikan segala perancangan diatur dengan rapi seterusnya, berjalan dengan lancar!
ayuh kawan seislam aku! sauk segala peluang yang ade!

*p/s: nak kurus..

Oh! Tidak~~

3 pesanan kepada aku:

afzainizam said...

Ramadan bulan yg mulia..
Tertutup pintu-pintu neraka..Terbuka pintu-pintu syurga..Syaitan-syaitan dibelenggu.
”Selamat Berpuasa & Selamat Berbuka”
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
أهلا وسهلا يا رمضان!! ... رمضان كريم
firestartingautomobil.blogspot.com
bukandoktorveterinar.blogspot.com
~~~~~~~~~جزاك اللهُ خيراً~~~~~~~~~~~~
Jom Terjah entry terbaru ??
Ucapan Selamat Berpuasa & berbuka

TUKANG TULIS said...

boleh ke kurus??
ekekekeke...

Lelaki Ini said...

afzainizam,
selamat2!

SuperHuman,
bole laaaa...ahahaha!XD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...