fuhhh~~ tenang, tenang...

Friday, August 26, 2011

sabar sebahagian daripada iman...itu bagi pendapat aku..aku tak berapa setuju kalau manusia cakap SABAR SEPARUH DARI IMAN..

bagi aku, iman tu tak boleh kau bahagikan kepada beberapa bahagian..bole kau kate sabar tu 1/2 dari iman kita? haiisshh...

yang aku paham, SABAR, BERSIH tu sume adalah bahagian yang membentuk iman itu sendiri..

ni cume pendapat aku saja, kalau salah sila betulkan..hehe..

Oh! bercakap tentang sabar ni, hampir 1/2 tahap kesabaran aku diuji dalam bulan pose ni..
kemas umah dah penat, so tenaga dah takde, makan luar jelakan..
order kat kedai tu pulak, kemain lame..pukul 8 baru dapat..setengah jam beb!
sabar jela...

p/s: bulan posa banyak dugaan..

Oh! Tidak~~


2 pesanan kepada aku:

iMBobo said...

betul tu bro..secara matematiknya mcmtu lah hehe..

afeb pilah said...

@iMBobo,
hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...